Fan de verkar ju funka

Oki en liten summering.
Vägde mig igår på morgonen, deppade genast ihop lite efter en veckas 5:2 så hade jag bara gått ner 0,5kg. Sen skärpte jag till mig och tänkte att va fan jag har ätit gott och myst hela helgen så de är ju klart att det inte kan hända så mycke mer än så. Och ett minus är ju iaf ett minus.
Men sen på kvällen så skulle jag mäta tänkte jag (hade inte hunnit de på morgonen då jag försov mig) så skulle jag skriva upp vikt och mått. Då hade jag ju vänt på siffrorna lite så jag hade ju faktiskt gått ner 1,3kg YIPPIEE!!! Hyfsat nöjd kände man ju sig då.
 
Idag har jag fastedag igen, och åt inget innan lunch. Va liksom inga problem kände mig inte särskilt hungrig heller. Dricker vatten och gillar läget.
 
Jag kan ju inte neka till att man ser fram mot dagen efter när man får äta igen men jag tycker att fastedagarna går bra, och om det fortsätter med 1kg i veckan så kan man ju inte annat än vara nöjd.
 
Fortsätter självklart oxå med Beroccan som hittils haft en bra inverkan då jag har hållit mig från förkylningar på ett mycke bra sätt.
 
tada!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0