Ge sig...

Ja tydligen så ger man sig inte i första taget ;)
Efter att ha misslyckats fatalt med VV och sommaren har visserligen varit toppen, men den har även hjälpt till med att fylla på några kilon till, observera att det redan fanns för många redan innan sommaren.
 
Nu är det ju så sjukt hajpat med 5:2 dieten, så jag ska inte vara sämre utan nu hoppar vi på och åker.
Har ju typ börjat redan, hade min första halv faste dag igår, gick faktiskt över förväntan. Då jag känner mig lite osäker på att räkna kalorier (får ju äta 500 på 1 dag) så valde jag att dricka Nutrilett smoothie till lunch och middag.
Klart att jag kände mig lite hungrig, men inte överdrivet. Försökte få i mig hyfsat med vatten, å de resulterade i att jag på kvällen va super pinkis, kutade på toa typ hela tiden ;)
 
Idag äter jag som vanligt, och imorgon så är det en ny faste dag. Jag vet inte hur länge man måste vänta innan man ser om något händer, men jag ska vänta tills tisdag innan jag väger och mäter igen.
 
Nu hoppas jag på det bästa!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0