Muntra upp mig själv

Är super trött idag, så för att muntra upp mig själv (och ev någon annan) så ska jag kika på gobitar ;)
Vem ska vi börja med....
Tror vi går ut stenhårt med
 
Vin Diesel
Får "take me on a ride any day"
 
Sen kliver vi raskt över på
 
Cam Gigandet
Han är väl bara så mumsig, vilken blick. älskar filmen med by the way :)
 
Va vore väl godbitar utan.
 
Robert Pattinson eller jag föredrar honom som Edward Cullen
 
Tar med två bonus grabbar oxå...
Chris Hemsworth
Och
 
Gerard Butler
Tjohej vad livet vart roligare.
Tyvärr så kan det ju ofta vara så att man tycker att vissa är bara så läckra i en roll medans de i en annan bara är ok. Men så är det väl med livet kan ju inte vara topp alltid :)
 
Vin Diesel har dock hängt med ganska så länge, sen finns det ju såklart massa andra snyggingar, men jag kan ju inte komma på alla just nu, men Channing Tatum, Johnny Depp m.fl.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0