skit oxå

Ja motivationen har varit i botten, får ju skylla mig själv såklart. Man kan ju inte mumsa gott i flera dagar och tro att man ska kunna gå ner i vikt.
hade +0,2 i måndags, ja visst det hade kunnat vara mer. Men ändå, kul är det inte.
Finns ju så himlarns mycke gosaker som man vill stoppa i sig. Jag försöker ju att tänka -är det värt de... men ibland så får man diskutera ganska ordentligt mewd sig själv.
 
Lönen har ju kommit men den är snart ett minne blott när räkningarna är betalda, hoppas ändå att den här månaden ska vara bättre än de föregående. Så att man kan börja och leva lite mer. Och jag skulle ju behöva försöka spara pengar eftersom jag vill göra en ögonoperation. Kostar ju typ "bara" 34000:- men jag vill verkligen.
Nä nu skrotar vi vidare på denna vecka och hoppas på bättre karaktär och mera viktminskning :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0