Vill inte kliva upp

Ja imorse va det riktigt tugnt att kliva upp, ville helst bara vända på mig och få sova en stund till. Men duktig som jag är (ibland) så klev jag upp och hasade mig iväg till jobbet.
Har massor med motstridiga känslor, jag älskar ju semlor så det har blivit 2st den här veckan och den ena va äcklig å torr och den borde jag inte ha ätit, men mest är jag orolig för att det ska visa sig på vågen på måndag..
Men jag får väl försöka va jätteduktig resten av veckan.
Alla hjärtansdag, visst en trevlig dag men ganska så onödig men självklart har jag införskaffat en liten present. Mest kanske därför att jag tycker det är så himla kul att ge bort grejer.
 
Igår lämnade jag till baks, eller reklamerade är väl rätt ord mina älskade kängor, jag har trivts så himla bra i dom men det va något fel på den ena. Å jag som har så svårt att hitta skor jag trivs i. Hittade ett par schyssta stövlar men man vill ju inte ha stövlar alla dar, utan jag skulle behöva en ny känga typ.
Jag kommer iaf att sakna dom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0