rätt håll

Yes! det går åt rätt håll.
Igår va jag på min mätning, och jag är själv supernöjd och självklart lite extra peppad.
Resultatet va följande
-1,2 kg (vikt)
-1,7 kg (fett)
+0,3 kg (muskler)
- 1,5 cm (midja)
Hade lite mer vätska i kroppen än förra mätningen.
Men är det inte ett superbra resultat?
Kom ihåg att jag inte har ätit något pulver eller så utan bara minskat portionsstorlek, lagt till mer grönsaker och försökt välja bättre mat.
Jag har även tränat 2-3 ggr i veckan.
Jag va lite orolig eftersom vi va på fest i lördags och jag kan lova att jag inte höll igen över huvud taget ;)
Men som sagt, nu kör vi på och fortsätter på samma spår.
 
Igår överbemannade jag den lilla djävulen som sitter på axeln och trampade crosstrainer i 40min. Ja det kanske inte låter så mycket men för mig är det rekord länge!
 
Keep on the good work....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0