yes, nu kör jag igång.

Ok viktnedgång hit, viktnedgång dit.
Nu ska jag på det igen.
Har ju tyvärr gått upp sjukt mycket i vikt under hösten. Blir lätt så när man är en sån som tröstäter när livet är jobbigt.
Min höst har inte varit en dans på rosor.
Min mamma har fått cancer besked, och tyvärr så långt gången och med många metastaser så det enda som går att göra är att ge cytostatika behandling för att bromsa upp och hoppas på viss tillbakagång.
I samma veva fick jag veta att min biologiska pappa gått bort. (även han i cancer på mycket kort tid)
 
Men åter till nuet :)
Nu har jag hittat en viktkurs som jag faktiskt tror på.
Det handlar inte om att banta eller så, utan det gåt ut på att komma igång och träna....
Klart att man tittar över kosten oxå.
Jag hade betsämt mig för att ta tag i saker då jag är less på att typ inte komma i några kläder längre, så jag skrev in mig på ett gym, jag va supertaggad. Nu jäklar skulle jag börja träna och snart så skulle jag börja tycka att det va roligt att träna... just nu är det mest bara pest och pina.
Men på gymmet skulle precis en viktkurs starta där man får hjälp, stöd och pushning av en dietist och en PT!
Måste ju vara ett vinnande koncept om jag med all min vilja även får hjälp av proffs.
 
Så nu kör vi!
 
Ny sportBH och nya skor inhandlade, här kommer mitt nya jag.
Tjihoo nu ska vi träna (jublet är än så länge väldigt fejkat)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0